недеља, 11. децембар 2016.

DIY for christmas

Zdravo svima! Da li ste i vi ovih dana u bozicnom duhu? Ja jesam definitivno!! Opsednuta sam bozicnim filmovima, DIY i svim drugim stvarima koje bozic donosi.. 

I zbog toga sam prvi put odlucila da izeberem "serija". Do bozica se svake srede, subote i nedelje ici postovi na temu bozica. A to pocinje od danas! 

Ps; danas ce biti 2 posta jer juce nisam stigla da ga postavim. A sada predjimo na post! 

 Pravicemo neko bozicno drvo da to tako nazovem. A za to vam je za pocetak potrebma; staklena flasa, tempera i cetkica za likovno ili cetkica. Za dalje sledite upustva. 

1.  Za prvi korak vam nisam spremila sliku ali potrebno je samo da obojite flasu u crvenu ili zeljenu boju. 

2. Za drugi korak vam treba; obojena flasa, grane od drveta i neka trakica. 
Sve sto treba da uradite jeste da rasporedite grane onako kako zelite. Kada rasporedite grane vezite trakicu u masnicu.  


3. Ukoliko zelite mozete dodati neke ukrase ili svecice, ali ja sa resila da to ostavim ovako jer mi se jako svidja.
I vase drvo je spremno.
Moje izgleda ovako;


Meni se ovaj DIY svidja jer je lak A jako lepo izgleda! Sledeci post izlazi oko 18!

Ljubim vas! 

6 коментара: