среда, 28. децембар 2016.

Utisci 2016

Zdravo dragi moji kako ste? Kako ste proveli Bozic? Meni je bilo zaista divno! Katolicki je prosao tako da sada odbrojavam dane do Pravoslavnog!! A eto, za par dana nam na vrata dolazi nova godina! I to 2017, da li mozete ? Kad da je juce bila 2013 - 2014 a eto, sada docekujemo 2017.. Vreme zaista brzo leto, no, to nije moja danasnja tema.

- Za danas sam ovde da sa vama podelim utiske o mojoj 2016 godini. Da li sam zadovoljna onim sta sam postigla u ovoj godini. Ako vas zanima, ostanite uz post.

 1.Skola;

- Naravno, skola je medju prvim stvarima na listi. Moj cilj je bio da budem odlicna na kraju druge godine i to sam i uspela. Nisam popustima tako da slobodno mogu reci da sam veoma zadovoljna uspehom u skoli za ovu godinu.


2. Prijatelji;


 - Pa mogu reci da sam i sa ovim uspela. Upoznala sam neke nove osobe u 2016. a sa nekima sa izgradila bolji odnos. Ali takodje, sa nekim osobama sam zavrsila.. Priznajem, bilo je jako tesko u pocetku, ali vremenom sam se navikla jer sam shvatila da je to za moje dobro.


3. Naucila sam da kazem ne;

 - Ok, ovo jeste cudno ali, bilo mi je jako tesko da ljudima kazem ne.. Pristajala sam na nesto sto nisam htela samo da se te osobe ne bi ljutile, ali vremenom sam rekla je. I svaki put mi je sve lakse..

4. Samopouzdanje;

- Ja nisam osoba koja blista od samopouzdanje. Imala sam ga zaista malo, ali vremenom ga imam sve vise. Sto vise vremena prolazi, ja sam sve sigurnija u sebe i sve vise verujem  da mogu da uradim sta zelim. Jos nije to - to ali laganim i sigurnim korakom koracam ka cilju!

5. Knjige

- Okejj, ovde sam popustila.. Citala sam knjige, ali sam vise procitala lektira nego nekih knjiga koje su " za moju dusu " da tako kazem.. Ali eto, potrudicu se da promenim sve to sledece godine..

6. Aktivnosti posle skole;

- Sa ovim sam delimivno zadovoljno. Uclanila sam se u jedan klub, ali iskreno nisam izlazila previse iz kuce. Vecinu sam provela u kuci, ali eto nadam se da mi sledeca godina nece proteci ovako. Ali sve u svemu bavila sam se odredjenim stcarima, i delimicno sam zadovoljno sa ovim.


- Ii dragi moji to je to za ovaj post, a mi se cujemo sutra!

Ljubim vas!

2 коментара: