субота, 31. децембар 2016.

Utisci o mom blogu

- Zadravoo, kako ste? Da li se spremate za poslednju noc  2016 godine? Ovo je poslednji post u ovoj godini i zato sam resila da bude poseban. Prosli post je bio o utiscima 2016, ali nisam ubacila blog jer sam htela da napravim poseban post o tome. Kako ne bih duzila nastavite na post!

- Blog sam napravila 25.08. ove godine. Posle dosta razmisljanja sam resila da ga otvorim. Dugo sam razmisljalj o cebu bi moj blog mogao da bude, sta bih pisala.. I dobila sam temu koju iskreno ne znam da nazovem.. Pisem ono sta volim da pisem, pisem ono sta osecam, pisem ono sta me zanima.

- Mogu reci da sam ponosna na moj blog. Za oko 4 meseca sam skupila 1600 pregleda i za oko mesec dana - mesec ipo 12 citalaca. A to bez vas nikako ne bih uspele. i zbog toga sam vam NEIZMERNO ZAHVALNA!

- Takodje, hteka bih da se zahvalim devojkama koje kmentarisu moj blog, i onima koji ga citaju! Hvala vam, bez vas ne bih uspela!!


- Znam da je ovo bio kratak post, ali eto to je to. Zelim vam lep provod veceras!! Poslednju noc 2016 provedite onako kako zelite i osecate da treba!!!

- A mi se dragi moji cujemo sutra!

ps; necu vam sad cestitati NG nego sutra!

Ljubim vas <3

5 коментара:

  1. Одговори
    1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































      Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































      Избриши
  2. Sretna ti Nova godina, želim ti puno uspjeha na ovom divnom blogu :)
    Ja sam te zapratila :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши