уторак, 20. децембар 2016.

5 stvari koje obozavam kod Bozica


3. Kolacicii;
- Verujem da moja mama nije jedina koja napravi 7266382 vrsta kolaca.. Ali to u nije tako lose, jer ipak neko treba i da ih pojede!!

4; Dobijanje i darivanje poklona;

- Takodje dva najlepsa osecaja kod Bozica su dobijanje i darivanje poklona, bar meni. Volim taj osecaj kada nekom poklonim znak paznje ( mali ili malo veci ) i kada vidim srecu u ocima te osobe.. Ali Naravno, kao i svi i ja volim da dobijam poklone, jer sto da ne? Nema lazne skromnosti i dobijanje poklona je divno!!
5. Deda Mraz;

- Da, da.. Znam da imam 17 godina ali jos uvek verujem i male cari Deda Mraza.. Iako sam saznala surovu istinu, jos uvek verujem i njega! Verujem da se spusta niz odzak pa pravac iskod moje Bozicne jelke kako bi mi ostavio poklone!! -



Ii dragi moji to bi bilo mojih 5 omiljenih stvari kod Bozica! Nadam se da vam se post svideo, i cujemo se uskoro!

8 коментара:

  1. Одговори
    1. Uvek treba da zadrzimo jednu dozu takvih stvari kako bismo totalno uzivali u carima praznika! Hvala ti puuno!

      Избриши
  2. I ja takođe Božić provodim sa porodicom,a što se tiče Deda Mraza i darivanja i dobijanja poklona, to mi je omiljeni dio.♥♥ Super odrađen post!

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ljubitelj praznika ali Bozicne i Novogodisnje obozavam! Bozic ne bi bio Bozic bez darivanja i dobijanja poklona.. Hvala ti punoo! ♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog! <3
    Obožavam Božič i sve praznike. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas lepo pises,slazem sa svime sto si napisala.Odlican post!

    Ako zelis mozes da pogledas moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши