среда, 14. децембар 2016.

Christmas tag

Dobro vece svima!! Kako ste? Sta ima novo? Da li iscekujete praznike?
Danas sam vam spremila Christmas tag, Kako ne bismo duzili, ostanite uz post!!

1. Koji ti je omiljeni Božićni film?
- To je definitivno " Sam u kuci / Home alone ". Mislim da je to film bez kog jednostavno ne mogu da zamislim Bozic..

2. Da li si ikada doživela beli Božić, tj.Božić sa snegom?
- Daa!! I to je nesto prelepo!! Videti Kako beli prekrivac prekriva moj grad i svuda su lampice i prosto je Prelepo!!

3. Gde uglavnom provodiš praznike?
- Bozic uvek provodim kuci, ali Novu Godinu sa drugaricama. Bozic mi je praznik koji se provodi sa porodicom, dok Novu Godinu volim da provedem sa drugaricama.

4. Koja je tvoja omiljena Božićna pesma?
- Iskreno nemam, volim sve pesme!!

5. Da li otvaraš poklone na Badnje veče?
- Ne.. Iako dolazim u iskusenje vesto se cuvam do jutra..

6. Kojim prazničnim tradicijama se najviše raduješ ove godine?
- Svim! Obozavam Bozic i sve u vezi njega!!

7. Da li je tvoja jelka prava ili veštačka?
- Moja jelka je vestacka. Uvek sam imala vestacku jelku, tako da je i ove godine ona.

8. Koje je tvoje omiljeno praznično jelo/poslastica?
- Hmhmhm.. Definitivno su to kolaci! Sve mame prave mnostvo kolaca!!

9. Iskreno, da li više voliš da poklanjaš ili da primaš poklone?
- Oba! Naravno, svi vole da dobijaju poklone.. Ali Zar nije prelepo kada dragoj osobi poklonite nesto, mali znak paznje koji ce joj izazovati osmeh!!


10. Da li si profesionalac kada je uvijanje poklona u pitanju, ili ti to ne ide baš najbolje?
- Nenene.. To je nesto sto mi definitivno ne ide!! Toliko sam smotana za te stvari da je to strasno..


11 Kako si saznala istinu o Deda Mrazu?
- Oh.. Imala sam 10 godina i videla sam mamu Kako ostavlja poklon ispod jelke...


12. Sta praznike cini posebim za tebe?
- Vreme sa porodicom i prijateljima. Darivanje, ukrasavanje sobe..

- Dragi Moji to je bilo to za danas! A mi se cujemo sa koji dan!

Ljubim vas ❤

3 коментара: