среда, 21. децембар 2016.

TMI tag

- Helouu drage moje, kako ste? U zadnje vreme sam aktivnija nego pre ali prosto sam u trenutcima isnpiracija i eto.. Ali mnogo mi je drago zbog toga jer ste zasluzili! Htela bih da se zahvalim svima koji posecuju moj blog! Posto nma pocetku nisam napisala nesto mnogo o sebi odlucila sam da uradim TMI tag kako bi ste saznali nesto vise o meni. Pocnimo!

ps: slika je preuzeta sa interneta jer mi trenutno na kompjuteru nemam program za uredjivanje slike.


1. Što imaš na sebi? Helanke i majicu xd

2. Jesi li ikada bila zaljubljena? Daa..3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)? Pa.. jednom samo. 4. Koliko si visoka? Tj, niska. xD Oko 160 cm.. 5. Koliko imaš kilograma? 50, i iskreno se nadam da cu da smrsam bar 3-4 kile xd

6. Imaš li neku tetovažu? Nee7. Imaš li piercing-e? Samo probusene usi 

8. OTP (One True Pair: najdraži par)? Elena i Stefan *..* 9. Najdraža serija? Vampirski dnevnicii 10. Najdraži bend? Lexington
11. Nešto što ti nedostaje.. ? Samo par osoba..
12. Najdraža pjesma? Iskreno, nemam. Ja volim sve da slusam xd
13. Koliko imaš godina? 17 (i dalje ne verujem da imam 17..)

14. Horoskopski znak? Devicaa
15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Da ima smisao za humor, da je dobar, kulturan..
16. Najdraži quote/izreka/whatever? " Pas koji laje - ne ujeda. " ima ih jos..
17. Najdraži glumac? Glumca nemam, a glumica Danica Maksimovic. Ta zena prosto zraci dobrotom xd

18. Najdraža boja? Zelana i crnaa
19. Glasna ili tiha glazba? Glasna - toliko glasna da ne cujem ni svoje misli.
20. Gdje ideš kad si tužna? Na krevet, u kupatilo ako mi se place ili samo prosetam.
21. Koliko ti treba da se istuširaš? Oko 20 minutaa

22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? Oko pola sata
23. Jesi li ikad bila u tuči? Nisam, ja sam fina. (malo sutra ) xD
24. Turn on (kako ovo prevesti?) / Nešto što te privlači? Dobrota, humor i pristjnost.
25. Turn off / Nešto što te odbija? Laz, pretarano hvaljenje i umisljenost.
26. Razlog zbog kojeg si se priključila u YouTube blogersku zajednicu? Volim da pisem, tada se isljucim od ostatka sveta i to me smiruje. A i imala sam zelju da pocnem nesto ovakvo i eto me.
27. Strahovi: Visina, most ( da plasim se mostova xd) i smrt osobe koja mi je draga.
28. Posljednja stvar koja te rasplakala? Jedan razgovor sa meni dragom osobom.
29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Aa ne znam haha xd
30. Značenje tvog Youtube imena na blogu? Moj svet - moja ocekivanja
31. Zadnja knjiga koju si pročitala? Necista krv - lektira
32. Knjiga koju trenutno čitaš? Ako sutra ne postoji ( vrh jee )
33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? Bahar xD

34. Zadnja osoba s kojom si pričala?
Sa bratom

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? Ne kontam ovo pitanje xd
36. Najdraža hrana? Pomfrit i one Nudle (spagete) sa sosom *...* 

37. Mjesto koje želiš posjetiti? Zelim ponovo da odem u Veneciju *..*
38. Zadnje mjesto gdje si bila? Ako se misli na putovanje onda je to Italija ( Lido di Jesolo, Verona, Venecija, Padova ) i Slovenija ( Kranj i Ljubljana i dva jezera Bledsko a ovo drugo sam zaboravila ) na eskurziji..
39. Imaš li simpatiju? Ne xD
40. Zadnji put kad si nekog poljubila (misli se baš na poljubac you know); Leto..
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto? Hm, pre neki dan kada je brat izmislio nesto -,-
42. Najdraži okus slatkiša? Ne biram - ja sam fino dete! xD
43. Koje instrumente sviraš? Ne sviram nista
44. Najdraži komad nakita? Jedne mindjuse

45. Zadnje što si trenirala? Judo - dzudo
46. Zadnja pjesma koju si pjevala? Jaoo, ne secam se xD
47. Najdraži chat up line; Ne kontam ni ovo xd
48. Jesi li ga ikad koristila /
49. Zadnji put kad si se družila s nekim? Danas sa drugaricamaa
50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Ko god zeli. <3

I dragi moji to je bilo to sto se tice ovog posta. Nadam se da vam se svideo a za sutram vam spremam nesto na temu Bozica! Cujemo se sutra

Ljubim vas :*

instagram; marijamaja321

8 коментара:

  1. Super ti je post, a odgovori odlični, uživala sam čitajući♥
    I ja sam isto uradila tmi tag, pa možeš da pogledaš! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Obozvam ovakve postovee.Blog ti je super i odgovorila si na pitanja zanimljivo.

    P.S Uzvratila sam pracenee jer si stvarno oodlicna.
    :) <3
    https://olivanda.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se svidjaju tvoji odgovori.♥
    Super post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши