среда, 30. новембар 2016.

Sick day - school


Dobar dan svima! Kako ste? Ja sam se opet razbolela... Pa ne mogu ds verujem.. Ali ipak, to me nije izvuklo iz skole, imam puto odgovaranja pa i kontrolnih i moram da idem. To mi se bas i ne svidja jer se desi da imam temperaturu, ali sto se mora, mora se. Definitivno mi je lakse ovako, jer bih posle morala to sve da odgovaram, A nagomilalo bi se.

Tako da sam za danas spremila post na temu " Sick day - School " tj. Sta treba poneti ako se desi da bolesni morate da idete u skolu. Tako da ako vas zanima, ostanite sa mnom!

1. Maramice;

- mislim da je to nesto sto svakako nosite u skolu. Ali, ipak ih treba pomenuti.Bar 2-3 pakovanja maramica, jer joj je u tim danima nikad dosta!!  Naravno, mozete i vlazne maramice. I one su dobro dosle!


2. Toplomer;

- ok, znam da te glupo nositi toplomer u skolu ali, lako se moze desiti da dobijete temperaturu, i sta cete onda? Bolje je da nosite toplomer, i znate ako je imate.

3. Brufen, ili neki lek;

- ako se desi da imate temperaturu, dobro je da u svom neseseru imate brufen, ili bilo Koji lek Koji koristite kad imate temperaturu.

4. Limumada;

- to je nesto sto nam definitivno treba.. Ali limunada koju napravite kod kuce. Meni to nekako smiruje grlo..

5. Labelo koje hidrira;

- kad smo bolesni usne nam se cesto suse.Tako da nam definitivno treba nesto sto ce ih odrzavati hidriranim. A i sad je kisovito vreme, tako da se dodatno suse.

To su te osnovne stvari koje su nam potrebne. Ako vam se svideo post prijavite se na citaoce!

Ljubim vas

Нема коментара:

Постави коментар