среда, 23. новембар 2016.

Wish list

- Helouu! Kako ste? Ja sam konacno dobila kompjuter sa popravke, tako da mogu biti aktivnija!!

Danas sam resila da napravim wish list. Nisam sigurna da li se tako zove tako da, ako sam pogresila unapred se izvinjavam!

- Uglavno, pisacu vam o stvarima koje zelim da uradim u narednih mesec dana. Pa krenimo!

1. Procitati bar 2 knjige.

- u zadnje vreme nisam stizala da citam knjige, i juce sam krenula da citam jednu i vec na pocetku sam ostala bez daha tako da, kad je procitam javicu vam utiske!! I naravno, pored  te cilj mi je da procitam jos bar jednu!

2. Poceti sa vezbama:

- Mislim da je krajnje vreme da krenem vise da vezbam... Mislim da cu potreziti neki izazov kako bih naterals sebe da krenem konacno!

3. Odrzati dobre ocene;

- I ovu skolsku godinu sam krenula sa dobrim ocenama, pa mi je cilj da tako i ostane. Iz sebe pokusavam da iskopam motivaciju za ucenje, i za sada mi ide! Iskreno se nadam da se nista nece promeniti..

4. Serija;

- Pocela sam da gledam seriju " The vampire diaries ". Verujem da ste svi culi za nju. Odgledala sam prvu sezonu i htela bih da odgledam bar jos 2 u narednih meses dana. Ne znam kako ali moram iskopati vreme!

5. Blog;

- Sto se tice bloga nadam se da cu za mesec dana imati 20 citatelja i 1600 pregleda, i u tome mi je definitivno potreba vasa pomoc! Da li biste mi pomogli?

6. Druzenje;

- Mislim da sam definitivno zapostavila moj drustveni zivot, tako da cu se potruditi da ispavim i to!

7. Kanadjanke;

- Svi znate sta su kanadjanke. Definitivno bih volela da dodam jedne medju svoju obucu!!


E pa dragi moji, to je to! Ako vam se svideo post prijavite se u citaoce kako biste mi pomogli da ostvarim svoj cilj!!

Volim vas! 

Нема коментара:

Постави коментар