среда, 9. новембар 2016.

Intervju - Jelena Kosara

Dobro vece! Kako ste? Kako podnosite kisne dane? Da li uzivate u setnji po kisi ili se ipak zatvorite u sobu za soljom caja i dobrom knjigom? Ja iskreno vise volim ovu drugu varijantu, a vi?

Za danas sam vam spremila jos jedan intervju sa mladom glumicom Jelenom Kosarom. Jelena je glumica koja glumi Terezu u poznatoj domacoj seriju Sindjelici. Sta je rekla mlada talentovana glumica u usponu, pogledajte u ostatku teksta.

1. Postala si poznata po ulozi Tereze u seriji Sindjelici, da li si se promenila od tada?

Jelena; Mislim da mi je serija potpuno preokrenula zivot ali u pozitivnom smislu ali smatram da se nisam kao osoba promenila jedino sto sam kao i Tereza sazrela.


 2. Kakav je osecaj kada znas da dosta ljudi zna za tebe i Da voli ono sta radis?


Jelena; Prosto se osecas posebno i sreces divne ljude koji cene to sto radis.

3. Kako tvoje drustvo reaguje na tebe od kako si postala poznata?

Jelena; Pa drustvo iz skole je bilo pomalo u soku kada je sve pocelo i idalje se navikavaju na cinjenicu da ne mozemo normalno da odemo u trzni centar ili kafic. Dok sa druge strane imam drustvo iz skole glume koje to razume na neki drugi nacin i drago mi je sto imam punu podrsku i od jednih i drugih.


4. Da li uspevas da uklopis snimanja  sa ucenjem, tj da li se to odrazava na tvoj uspeh u skoli?

Jelena; Nekako mi se cini da je u osnovnoj skoli to sve bilo mnogo lakse posto su me nastavnici znali i pre nego sto sam se pojavila na televiziji. A sada u srednjoj je sasvim druga prica, ali se opet nadam najboljem.



5. Koliko se tvoj zivot promenio?

Jelena; Oo promenio se i to ozbiljno. Imam vise samopouzdanja ali i vise obaveza. Takodje sam definitivno sazrela mozda i brze nego moje drugarice.


6. Kako si se uklopila u ulogu, da li je bilo tesko?

Jelena; Cini mi se da to dodje prirodno. Nekako sam se spojila sa Terezom i ona je deo mene. Tako da nemam puno problema.

7. Kada i Kako si otkrila da te privlaci gluma?

Jelena; Od malena sam shvatila da je to to cime zelim da se bavim do kraja zivota. Tata mi je deciji glumac tako da sam u pozoristu odrasla.

8. Kako su tvoji roditelji reagovali na tvoju odluku?

Jelena; Bas zbog toga sto je u ovom poslu tata je uvek tu da me posavetuje a mama podrzava sve sto radim tako da je uvek tu za mene.

9. Nesto za kraj?

Jelena; Jedva cekam da svi viditi novu sezonu koju spremamo za vas 😊

To je to! Hvala ti Jelena jer si izdvojila vreme da mi odgovoris na pitanja. Zelim ti jos mnogoo uspeha u karijeri!

A vama hvala na paznji, cujemo se sutra! ❤✋

Instagram; @marijamaja322

1 коментар:

  1. Анониман17. мај 2017. 01:30

    BAS MI TREBA NEKI OVAKAV INTERVJU ZA DOMACI ZADATAK <3 HVALA TI!!!!! <3 :*

    ОдговориИзбриши