петак, 4. новембар 2016.

Va Vana - intervju

Zdravo svima! Pre svega bih htela da vam kazem da je i " My world " moj nalog, samo drugi. Preko njega sam prijavljena na telefonu i samo preko njega mogu da pisem sa telefona, preko kompa ne mogu da pisem jer uzasno baguje.

A sad da predjem na post! Za danas sam vam spremila intervju sa jednom predivnom i prelepom Youtuberkom - Vanjom sa kanala Va Vana.

- Ona je Youtuberka koja je za kratko vreme postigla veliki uspeh! Ima jako zanimnjive videe i definitivno pogledajte njen kanal!



1. Ovo je verovatno najcesce pitanje ali kako si dosla na ideju da snimas za YT?

Vanja; U početku sam gledala druge youtubere, to mi se dopalo a s obzirom da me jako privlači kamera i scena i da sam išla na glumu, rešila sam da probam.

2. Poznato je da se po komentarima tvojih i Radetovih slika na instagramu pise da ste sladak par, sta imas da kazes na to?

Vanja; Rade i ja smo dobri drugari, često idemo zajedno na gradska dešavanja a mozda smo i sami  "krivi" za te komentare jer se šalimo.

3. Da li si svesna koliko si poznata i za koje kratko vreme si to postigla?

Vanja; I meni je vrlo čudno jer sam za tako kratko vreme ostvarila ovaj ogroman uspeh...mislim da i dalje nisam potpuno svesna toga, ali sam ponosna na svoj kanal.

4. Da li si svesna da si uzor mnogim tinejdzerkama, i sta mislis o tome?

Vanja; Mislim da su one još male i da lako menjaju svoje uzore...ali me svakako raduje ako se neka devojčica ugleda na mene, pa se zato trudim da svojim ponašanjem budem dostojna toga, a da na svom kanalu osim mode, šminke i svega što zanima tinejdzerke imam i nekih kulturnih i edukativnih sadržaja.

5. Da li si cula za Balkan BLOG fest i sta mislis o tome?

Vanja; Nisam čula za to

6. Da li imas uzora i ko je to?

Vanja; Nemam uzore, trudim se da budem svoja i da usvojim sve lepo i pozitivno sa mnogo raznih strana.

7.Mozes li da nam otkrijes neku svoju anegdotu iz detinjstva?

Vanja; Haha...zalila sam mami veštačko cveće i to preko lampe, pa je pregorela sijalica☺

8. Sta imas da porucis mojim citaocima?

Vanja; Poruka za kraj: Sanjajte i pratite svoje snove i oni će se ostvariti! ❤


Eto dragi Moji, to je to. Po odgovorima me je ova devojka jos vise odusevila!!
Hvala ti draga na tome sto si pristala da odgovoris na moja pitanja! ❤ I 😘 za tebe!!

Mi se cujemo sutra sa novom temom.  Bay ❤❤


Instagram; @marijamaja321

Нема коментара:

Постави коментар