недеља, 23. октобар 2016.

Intervju - Rade Trickovski

- Dobro vece! Kako ste? Ja sam odlicno! Kada sam dosla na ideju da intervjuisem Radeta bojala sam se da nece pristati, ali pristao je! Tako da mojoj sreci nema kraja!!

- Kako ne bih dalje duzila, ostavljam vam da citate moja pitanja i njegove odgovore. Ako zelite jos ovakvih Postova napisite u komentar. Uzivajte (kiss)

1. Da li si svestan koliko si poznat medju tinejdzerkama i kako to utice na tebe?

Rade; Donekle sam svestan koliko sam poznat.. Naravno da utice, svi smo mi ljudi i na svakog od nas utice i najmanja promena u nasim zivotima a kamoli nesto ovoliko veliko... Ali se mislim da me je promenilo na bolje.. Vise pazim sta cu reci i gde.. Pokusavam da sve svoje teske momente prenesem njima kako bi shvatili gde sam ja pogresio i kako ne bi napravili istu gresku kao i ja..

2. Kako su tvoji prijatelji reagovali kada su saznali da snimas?

Rade; Svi su reagovali pozitivno, dosta njih mi mnogo pomaze sto se tice mog youtubea.

3. Kako si dosao na ideju da krenes da snimas videe na YT?

Rade; Ovo pitanje mi postavi svaka osoba kojoj dajem intervju. Palo mi je na pamet da sam drugaciji a pored svega toga su mi svi pricali da otvorim.. Pa sam probao i evo gde smo haha

4. Da li si cuo da se Balkan Blog fest odrzava 2017 i sta mislis o tome?

Rade; Nisam cuo da se odrzava Balkan BLOG fest.. Voleo bi da otvorim blog i da budem pozvan. Ali videcemo, sta bude bude..

5. Da li ima uzora a ako da mozes li nam otrkiti ko je to?

Rade; Nemam uzora. Mislim da svako od nas treba da bude zasebna licnosto da svako od nas treba da ima svoj pecat, da treba biti unikat..

6. Tvoja veza sa Milom je javna, da li vam to smeta?

Rade; U nekim momentima mi smeta neverovatno mnogo bas zbog toga sto me dosta publike naziva " pedofilom ".. Ja mislim da ako se ljudi vole da godine nisu bitne..

7. Mozes li da nam otkrijes neku tvoju zanimnjivu anegdotu iz detinjstva?

Rade; Hmm, ja sam dosta saljive prirode.. I takav sam bio i ranije.. Uradim nesto sto je svima smesno, tek kad oni prestanu da se smeju ja provalim sta sam uradio. I naravno, onda se nasmejem sam sebi.. Tako da ih ima previse i ovog trena ne mogu da se setim nekih najboljih.

8. Sta imas da porucis tinejdzerima koji se plase da ostvare svoje snove?

Rade; Da skupe hrabrost i da grizu i kidaju kako bi te snove ostvarili. Jer je zivot jako kratak, i nema vremena za trosenje na gluposti. Da se ostave telefona i da pocnu da grade svoju buducnost. Zasto sanjati san, kada ga mozemo prozivljavati?

- I to je to. Rade, hvala ti sto si pristao da mi odgovoris na pitanja. Mislim da si nas sve naucio nekim stvarima. Zelim ti jos veci uspeh na YT-bu! A vama dragi moji, ako se svideo post bice ih jos.

Kiss

Нема коментара:

Постави коментар