уторак, 11. октобар 2016.

Recenzija - Tender Care

- Dobro vece devojke! Kako vam prolaze ovi jesenji dani? Ja bas i ne uzivam jer po ceo dan ucim i glava me uzasno boli. Ali eto kada se svi kontrolni zadatci zavrse definitivno cu iyaci napolje i napraviti vam slicice za jedan post koji jedva cekam da napravim, no o tome cemo kad bude vreme.

- Veruje, da svaka od vas u svom neseseru ima proizvod za koji je jako vezena i bez kog ne ide nigde, bila to krema za ruke, labelo, maskara, potpuno je nebitno! U mom slucaju to je, kako ja volim da ga zovem " mali faktor iznenadjenja ", zasto? Saznacete ako nastavite da citate.

- Dakle po naslovu mozete zakljuciti da vam danas pisem o proizvodu koji se zove Tender Care. Ovaj proizvod sam narucila iz Oriflame kataloga po preporuci drugarice koja je rekla " Poznavajuci tebe, neces se odvajati od njega! " I eto bila je u pravu. Mogla sam da biram izmedju vise Tender Care kremica da kazem tako ali ja sam izabrala bas njega.


 - Dobija se u ljubicastoj kutijici i kada se otvori nalazi se u ovom cupicu, kako ga ja nazivam jer ne znam kako bih drugacije. Dakle, moj mirise na borovnicu.

 - Zasto ga zovem " malim faktorom iznenadjenja? " Zato sto, pre svega nalazi se u malom pakovanju od svega 15ml. Ali traje dugo jer ga treba zaista malo. On moze da se koristi u razne svrhe! Ja ga na primer koristim kao balzam, i odlicno hidrira! Koristim ga kao kremu za zanoktice i takodje sam jako sam zadovoljno. Koristila sam ga kada sam se jednom prilikom opekla i nije ostao trag, a sto je najbolje nije me peklo!

- On kosta oko 300 din po redovnoj ceni ali cesto se moze naci na popustima, samo je vazno da bude u katalogu jer stalno.

- Imate sve preporuke od mene! A mi se cujemo u nekom sledecem postu do tada vam zelim da uzivate u jesenjim danima!

Нема коментара:

Постави коментар