петак, 7. октобар 2016.

Prvi decko

Dobro vece drage moje! Znam da me nije bilo krace vreme ali sma bila zauzeta preko glave. No dobro, nismo ovde da kukamo nad mojim tuznim danima! Za danas sam vam spremila novi post.
Inace tastatura mi je ocajna jedva kucam. Za danas sam vam spremila post na temu prvi  decko.


- Prvi decko je nesto sto je vazno u zuvotu svake devojke. To je nesto sto je nama sasvim novo! Necu vam pricati o tome sa koliko godina treba da imate prvog decka, jer je to iskljucivo vasa odluka, ali recicu vam d slusate svoje srce. I ispricacu vam moju pricu.


- Vreme je prolazilo a sve moje vrsnjakinje su imate decka, cak i one mladje. I sve one su vrsile pritisak na mene " Pa hajde, kad ces ako neces sad " uvek sam se cvrsto drzala na zemlji i nisam htela da odustanem od svoje ideje da nemam decka jos neko vreme. Ali, naravno u svemu ima ali.. Nasle su trenutak moje slabosti i nagovorile me da izadjjem sa jednim deckom.

- Ja sam izasla sa njim i daa kazem "prezivela", one su me cekale u zelji d im ispricam sve. Nisam imala nista posebno da kazem ko sto sam nemma nista posebno da napisem! Nije ostavio utisak na mene. Nismo dugo bili u vezi oko nedelju dana. I drago mi je sto vise nismo.

- A vama devojke imam da kazem da NISTA ne radite protiv svoje volje!!!

Нема коментара:

Постави коментар