недеља, 25. септембар 2016.

Da li su materijalne stvari toliko bitne?

Dobro vece drage moje! U takvoj sam zbrci ovih dana da je to uzasno. Sutra ujutru idem na eskurziju a ja pisem post haha.. Ali nece me biti 5 dana pa je bolje da sad napisem tako da ce sledeci post biti za vikend jer ne znam da li cu uhvatiti internet tamo.

- Kao sto vidite po naslovu posta danas cu da vam pisem o materijalnim stvarima.I bicu skroz realna. Ovo je nesto iz mog gledista.


- Danasnje vreme je postalo tako da se sve vrti oko interneta, novca i tehnologije. Nazalost je tako ali to je ono sto mi nazivamo " 21. vek "

- Koliko puta se desilo da ste videli kako je neko dete diskriminisano jer nema Nike patike, nije islo na eskurziju, nema novca.. Istina je da su neka deca po tom pitanju veoma surova ali smatram da su to culi od svojih roditelja jer se vecina njih (cast izuzetcima) drzi onom metodom vaspitavanja svog deteta koja otprilike glasi "Nemoj da se igras sa njim on je prljav/vidi kako izgleda ". Koliko puta smo to culi u svom okruzenju?

- Kako odrastamo nase dobro ponasanje nagradjuju nekim materijalnim stvarima. Zasto nas ne biste nagradili npr zagrljaljem?

- Ok, to ne znaci da ne treba da nam kupujete nego da nas ucite drugacije. Od vase dece ce kasnije nastatiti ljudi, ljudi koje ce odgajati svoju porodicu.

- Materijalne stvari u jednu ruku i jesu vazne, iapk je novac onaj oko cega se vrti svet. Nemas novca - nemas odecu, nemas novca -  nemas hrane, nemas novca - nemas vecinu stvari. Za mene su druga stvari vaznije i njima pridajem veci znacaj. Poljubac, zagrljalj, vreme kad me mama usuka u krevet, prijatelji, porodica! To je nesto sto je za mene vaznije od novca i materijalnih stvari.


- Cujemo se za vikend ljubim vasss <3

Нема коментара:

Постави коментар