четвртак, 8. септембар 2016.

Depresija u tinejdzerskim danima

Dobro vece svima!!

- Danas sam resila da vam pisem na temu " Depresija u teen danima ", to ne mora biti prava depresila moze biti i ono manje, svakog od nas ponekad uhvati tuga, zar ne? Kako se izboriti sa tim saznacete ako nastavite da citate ovaj post!







- Kao sto rekoh na pocetku svakog od nas ponekad  uhvati stanj u kom smo tuzni, umorni od svega, bez zelje za zivotom.

- U ovom postu ja vam necu pametovati kako je to jadno ili sta vec jer se to desava SVIMA nama ponekad, priznao vam to neko ili ne, tako je!


- I meni se desava da sam tuzna i napisacu vam stvari koje ja radim kako  bih nabacila makar mali osmeh na moje lice.


- Uvek ali uvek kad sam tuzna mahinalno upalim tuzne pesme, sto bas i nije od pomoci, zar ne? I mislim da nisam jedina, da li sam u pravo? Zato pogasite te tuzne pesme i upalite neke vedrije, pune zivota i srece u njima i pomocice vam.

- Sledeca tacna jesu one tizne slike sa citatima, instagram ih je pun ali stvarno pun. Zato ako ste tuzni predlazem da ih izbegavate onoliko koliko je to moguce. Ako vec zelite da gledate nesto na instagramu onda nadjte profile poput @odvale i tako te sa smesnim slikama i snimcima.

- Pokusajte da zaokupirate misli. Sigurno postoji nesto sto volite da radite poput, pisanja, crtanja i jos nekih vrsti hobija, to je idealno jer ukoliko to volete prepustite se tome i zaboravite na sve, barem je tako u mom slucaju.


- Takodje jedna od odlicnih ideja jeste da se secate smesnih dogadjaja, da li su to oni u skoli ili ipak oni kod kuce, nebitno je! Setite se toga i izmamite sebi osmeh na lice.

Pozdrav i kucam vam uskoro <3

Нема коментара:

Постави коментар