субота, 3. септембар 2016.

Srednja skola - moje iskustvo

Heluoo i dobro dosli u moj novi postt!!

- Za danas sam vam pripremila moje iskustvo na pocetku srednje skole. Ja sam trenutno 3 godina srednje, i verujte mi nista mi brze nije proletelo.

- Jos se secam prvog dana i svega sto se desilo i stvarno je brzlo proslo osnovna skola ninako da mi prodje i samo sam cekala dan da izadjem iz tog pakla jer sam u osnovnoj bila predmet ismejavanja. Brojala sam dane do zavrsetna tog pakla ali me je i samim tim plasila nova skola.

- Izabrala sam da upisem skolu u kojoj nece biti niko iz mog razreda, nisam zelela da imam kontakt sa bilo kim odatle.

- Prvi dan skole u novom razredu i novoj skoli me je jao plasio. Medjutim, resila sam da se upoznam sa nekima iz novog odeljenja i uradila sam to. Upoznali smo se i 1.09 smo zajedno isli u skolu i to je bilo olaksanje jer sam nekog znala i sa nekim se slagala.

- Kada sam usla u odeljenje sela sam sa jednom od devojcica sa kojima sam se nasla i posmatrala ostale. Odmah sam skontala da ima puno vise decaka tj dublo vise decaka.

- Kada je razredni usao odmah je poceo da prica i tripovali smo da je neki strog medjutim nije, vreme je pokazalo da je super.

- Kada su noci casovi dolazili bojala sam se kako cu se snaci medjutim svi profesori su imali maksimalno strpljenja prema nama.

- Trenutno sam 3.srednje i osecam se kao da sam prva jer mi je sve prebrzo proslo..

Kako ne bih duzila to je to za ovaj post. <3

Нема коментара:

Постави коментар