среда, 31. август 2016.

Back to school - outfit

Ii kao sto vidite spremila sam vam neke kombinacije za prvi dan skole. Nisam htela da stavljam nakit i patike jer to je nesto sto ostavljam vama.

1. Prva kombinacija:
Ovo je jedna od obicnijih kombinacija farmerke i majica, iako je jedna od obicnih meni je jedna od najdrazih.


2. Druga:
U oboj kombinaciji sam vam sastavila 3/4 helanke i majicu ciji su rukavi do lakata. Majica mi je onako slatka bas a obozavam ove helanke.



3. Treca:
U ovoj kombinacji mi odmah u oci upada majica koja je malo zanimnjivija sa svim ociv slicicama, helanke su obicne braon boje.


4. Cetvrta i poslednje kombinacija:
Ovo mi je najdraza kombinacija. Pantalone koje imaju rajfesluc na kolenima i sa strane crne su boje i majica New York fashion week.

 Da li ste vi nasli svoju idealnu kombinaciju? Ja iskreno ne znam koja je ali je definitivno jedna od ove cetiri. <3

Нема коментара:

Постави коментар