недеља, 28. август 2016.

Zasto sam otvorila blog?

- Hej, znam da je kasno ali sad sam uhvatila vreme da vam pisem. Radila sam ceo dan, nemojte mi zameriti, iskreno i sutra sam mogla da objavim post ali prosto nisam mogla da docekam, da mozda sam poludela za ovim ko zna? Glava mi je prepuna ideja i resila sam da ih zapisujem u jedno svesku kako ako se desi da nemam ideje za pisanje samo zavirim u svesku. Da to verovatno svi rade ali nema veze.

- Dakle, kao sto vidite po naslovu tema je " Zasto sam otvorila blog ". Resila sam da ovaj post napisem odmah na pocetku bloga i obrazlim " razloge " otvaranja mog bloga.

- Vec vise od godinu dana sam citalac bloga " Anja˙s diary " ( http://anjalittleworldd.blogspot.rs/search?updated-max=2016-08-19T18:37:00%2B02:00&max-results=7 pogledajte blog ako niste ), i sam njen blog me je podstakao da krenem na razmisljanje o otvaranju bloga. Svoju ideju sam obrazlozila drugaricama ali one su rekle da se time vecinom bave deca i da ce me ta zelja popustiti. Poslusala sam ih, medjutim meseci su prolazili a mene zelja za otvaranjem bloga nije podstakla, naprotiv - bila je jos jaca.  I onda sam krenula da mislim " Pa sta ako ga otvorim to je moja stvar, ja mogu da radim sta ja zelim ne treba njih da slusam. " Bukvalno sam se danima borila sa svojim mislima i sa samom sobom.

- Medjutim, posto imam dara za pisanje prica i pesama resila sam da pesme i price zapisujem u beleske na svom telefonu ili u " Notebook " na kompjuteru. Pisala sam i pisala, ali zelja je i dalje bila tu.

- Onda sam pocela da razmisljam kako bi se moj blog zvao i o cemu bih pisala? Na blogu zelim da budem ono sta jesam, da pisem o onome sta ja zelim i onome sta ja volim. Zelim da pisem o osecanjima, zelim svoja osecanja da prenesem na ovoj blog. Znam da mozda nekima od vas zvucim glupo ali, da samo zanate koliko sam plakala dok sa pisala prosli post, to je za mene nesto posebno, i da samo znate koliko mi je to pomoglo.

- Dok sam pisala prosli post shvatila sam da stvarno zelim da pisem o osecanjima, tj o nekim dogadjajima koji su meni izazvali jaka osecanja a vama mogu pomoci ili jednostavno zelim da ih podelim sa vama. Takodje zelim da pisem i o drugim stvarima kao sto je DIY i tome slicno. Bice i tih postova na mom blogu.

- Iskreno, ima blogova koji su otvoreni a nisu aktivni, zasto? Ako vam je nesto drago i ako volite to necete ga zanemariti. Uzmite za primer Anju i Tijanu, zar nije tako? Nadam se da ste shvatili ponetu, ovo radim jer to volim.

Нема коментара:

Постави коментар