понедељак, 29. август 2016.

Jedan dan u Beogradu

Zdravoo, ii toliko o mojim razmacima u pisanju kad ja ne mogu ni jedan dan da izdrzim.

- Danas sam provela jedan predivan dan u Beogradu. Iskreno kroz Beograd sam uvek prolazila samo kad putujem negde Zeleznicka stanica - Autobuska stanica je bila moja putanja. Nisam gotivila taj grad jer mi se cinio previse urabinim. Medjutim, ukazala mi se prilika da malo bolje upoznam nasu prestonicu, i pristala sam. Krenula sam iz mog malog grada prema jednom ogromnom.


- Kada sam krocila u Beograd nisam osecala neko preveliko uzbudjenje. Kako smo krenuli u potrazi za necim, bilo cim jer niko od nas ne zna Beograd pamtili smo put u nadi da se necemo izgubiti. Korak po korak sve smo blize zalazili u ovaj nama nepoznat grad. Kako sam sve dublje ulazila u ovaj predivan grad moje uzbudjenje je raslo. Divila sam se velikim zgradama i prelepim gradjevinama.

- Tumacila  sam da mamine reci koje glase " U Beogradu je sve u betonu " i spazila da nije bas sve tako. Mozda u Beogradu postoje takvi delovi grada ali ja sam naisla na one u kojima je ralno i bilo zelenila, ne onoliko koliko ima u nasem gradu ali je bilo.

- Odlucile smo da posetimo Hram Svetom Savi. Otpeilike smo zanale gde je, i snasle smo se uz pomoc ljudi sa ulice koji su nam objasnili kako doci do ovog prelepog hrama.


- Prvi utisak jeste odusevljenje. Velicina i lepota ovog hrama su nesto sto se ne moze opisati recima.











- Ovo su slike koje sam uspela da napravim  jer nisam htela previse da slikam unutrasnjost hrama iako pise da je zabranjeno vecina je slikala, pa sam vam napravila samo dve slike. To je to sto se tice ovog posta a mi se cujemo u sledecem <3





Нема коментара:

Постави коментар