среда, 31. август 2016.

Back to school - Haul

Hej devojke, resila sam da postavim BTS post, tacnije danas cu postaviti najmanje 3 posta na temu BTS a koji su to cete vi videti. Dakle mozda je 3 previse ali eto ovo je zadnji dan raspusta i etoo..

- I da kad krene skola postovi ce biti bar 2 puta nedeljno a kad uhvatim vremena i vise.

Paa da krenemo;

- Meni a verovatno i vama ja najdraza vrsta kupovine ona u kojoj uzimam sve za skolu. Prosto obozavam tu vrstu kupovine i svake godine joj se sve vise i vise radujemmm... Za danas sam vam prpremina BTS haul.

 1. Kao sto vidite prvo sam uzela ranac. Ranac sam trazila svudaa i na kraju sam ga uzela kod Kineza haha... Kostao je 1100 dinara ima dosta pregradica i lep je.

I da imam problema sa postavljanjem slika jer se postave gde one zele a ne gde ja zelim i to me uzasno nervira ali ne znam kako da ih stavim na odgovarajuce mesto tako da se unapred izvinjavam.

2. Zatim sam uzela ovu peretonicu. Nju sam uzela u Ideji i kostala je 160 dinara i zanimnjiva je. Ima srca i onako skroz mi je simpatica, mala je i ima mesta taman onoliko koliko mi treba.

3. Zatim ono sto obozavam da kupujem. Markeri, hemijske, olovke... To je ono sto je potrebno svakome ko ide u srednju skolu. U osnovnoj svi vecinom koristimo grafitne olovke i patentare medjutim u srednjoj pocinjemo da koristimo hemijske i markere najcesce.

4.Obicna zuta fascikla.  Ona mi treba da bih u nju stavljala kontrolne i papire koje dobijam jer ih esto dobijamo od profesora. Jer ako ne stavim u fasciklu vise ne mogu da ga nadjem. xd
Kostala je 20 dinara i uzela sam je u papirnici.

5.  I sveske naravno. Ove su mi bas onako simpaticne nemam pojma za sta ce mi koja biti ali eto haha.. xd
Imam tri sveske na kvadratice a ostale su na linije. Uglavnom pisem u malim sveskama pa sam vecinom njih i uzela. Neke su kostaje 45 dinara a neke 30 dinara.



Iii eto to je to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se svideo. A ja odoh da spremam drugi. Da li vam se post svideo? Da li ste vi spremni za skolu?


Нема коментара:

Постави коментар