петак, 16. септембар 2016.

Dok nisam srela tebe - Dzordzo Mojes

Ii eto ga konacno cuveni petak. Meni vreme prebrzo prolazi, ali vreme brzo prolazi kad se zabavljas, zar ne?Ovih dana sam se bacila na citanje ove knjige koja me je dirnula. Resila sam da vam napisem nesto kratko o njoj pa ako zelite na kraju ce vam pisati gde je mozete naci i koliko sam je platila.


- Ime ove savrsene knjige je kao sto vidite po naslovu " Dok nisam srela tebe " a pisac je Dzordzo Mojes.


- Ovo je jedna prelepa ljubavna knjiga koja nas moze nauciti dosta o hrabrosti i ljubavi. Ovo je knjiga koja me je na trenutke ostavila bez dana jakim osecanjem koje salje.

- Na pocetku knjige se radi o devojci koja radi u kaficu u kom se spremaju caj i kolacici. Ona ima decko koga voli, ali ko zna, mozda ga i ne voli?Dolazi do toga da se zbog nedostatka novca ta radnja zatvori i samim tim ona ostaje bez posla. Ona je devojka koja zna tacno koliko joj je koraka potrebno do autobuske stanice i nadalje. Kada saznaje da je ostala bez posla odluci da nadje novi posao ali nista joj ne odgovara. Dok covek sa biroa polako gubi strpljenje naidje na savrsenu ponudu - negovateljica.

- Covek je nasao na posao u kome se trazi negovateljica. Ali ne klasicna, nego osoba koja ce biti uz tog decka koji je njenih godina. Pri tom je plata sasim solidna. Trazi se drustvo za tog decka a jedini uslov jeste da je prikladno obucena, sto je za nju cudno. Ona je devojka koja voli sasave stvari.

- Decko kom ona treba da pravi drustvo je invalid. Doziveo je sabracajnu nesrecu i od tada je veoma neprijatan i tezak za saradnju. Pre nesrece on je bio decko koji je imao svaku devojku koju je hteo verovatno jer je jako bogat.

- Da li ce Lu uspeti da osvoji srce hladnog Vila koji odbacuje svaki njen pokusaj? Da li ce omeksati i pustiti je da mu se priblizi? Saznacete ako procitate ovu knjigu.



- Ovu knjigu mozete naci na trafikama za 299 dinara, tu sam je i ja uzela. Da me pitate kada bih vratila vreme i imala iybor da biram da li da je kupim ponovo? Da, definitivno bih je uzela!


- Ne zelim da otkrivam previse detalja, uzivajte citajuci!!

Нема коментара:

Постави коментар