уторак, 18. октобар 2016.

Par pitanja o meni

- Dobro vece drage moje, za danas sam resila da odgovorim na par pitanja o meni. Inace, kako provodite dane? Da li se u vasem yivotu desava nesto zanimnjivo?
- Odmah bih zelela da naglasim da imam problema sa internetom i da zato nema slika, pa da pocnemo.


1. Kako se zovem i koliko imam godina?
- Zovem se Marija i imam 17 godina.

2. Koji sam razred?
- Ja sam 3. srednje.

3. Omiljeni grad?
- Venecija definitivno!!

4. Da li volim da mastam?
- Iskreno ne, ne volim da mastam jer se plasim da cu se kasnije razocarati. Vise volim da zivim u surovoj realnosti.

5. Pica vs hamburger?
- Hmm.. Pica

6. Omiljena zivotinja?
- Pass

7. Omiljeno godisnje doba i zasto?
- Leto, jer je toplo i ide se na plazu, bazene, nose se haljine.. Jednostavno obozavam leto iako sam rodjena na jesen. xd

8. Da li bih volela da idem na fakultet?
- Da...

9. Da li sam imala prvog decka?
- Da

10. Da li volim svoj blog?
- Da puno!!


- Ii, to je to sto se tice ovog posta kratak je jer imam problema sa internetom.

- Zapratite me na instagramu; @marijamaja321

- Cujemo se u sledecem postu!

Нема коментара:

Постави коментар