субота, 5. новембар 2016.

Tinejdzerski blamovi/ sta nervira svakog tinejdzera

- Dobro vece! Kako ste? Imala sam divan plan, htela sam da setam danas ceo dan. Ali nista, kisa mi je pokvarila sve. Nego, danas sam resila da pisem o tinejdzerskim blamovima.


- Dakle, to je ono sto, ne svi ali neki tinejdzeri smatraju blamom.

1. Volim te;

- relano, vecinu tinejdzera je blam kada im mama/baba kaze da ih voli pred drustvom. A njhov cest odgovar je " Dobro mama/baba zurim ceka me drustvo ". Meni je iskreno Drago kada mi to Kazu pred drustvom, i ja sam pre bila u tom fazonu ali kasnije sam skontala da to i nije neki blam. 😂

2. Poljubac

- ovo je nesto slicno kao prvo. Kada ste u drustvu i dodje mama/baba i poljibi vas pred svima.😓

3. Prvi poljubac;

- ok, ovo je svakako jedan od vecih blamova. Znate osecaj kada vase drugarice pricaju u prvom poljubcu i pitaju Kako je tebi bilo A ti na to odgovaras " Nisam imala decka, ni prvi poljubac. " Na sta one izbece oci kao da je smak sveta i tu krenu pitanja " Staa? Nisi imala decka?"; " Ma daj, sprdas nass??!"; "Molimm?" Ok, nisam imala decka O L A D I T E.
To me je tako nerviralo i osecala sam se tako neprijatno...😣

4. Kucanje;

- da li i vas nervira kada vam neko ulazi u sobu bez kucanja? Mislim, imas vrata pokucaj, mozda sam zauzeta. Mislim da cu istampati i okaciti na vrata " Ne ulazi bez kucanja " , ali nisam sigurna da ce to pomoci. 😫

5. Buka dok spavate

- ok, od ovog poludim! I verujem da se ovo desava svima. Kada roditelji spavaju mi smo tihi, hodamo na prstima, pazimo na svaki potez. Ali zato kada mi spavamo mame prica na telefon, lupa meso... Tata cepa drva, gleda dnevnik glasno, busi nesto.. Ovo je uzasno.. 😲

Ovo su bile neke stvari. Nadam se da vam se post svideo. A cujemo se sutra ly ❤❤


7 коментара: