субота, 4. март 2017.

Routine before school

- Ej kako ste? U februaru mi je bila irazena neaktivnost, pa sam resila da krenem ponovo u martu sa ktivnim pisanje. Moram priznati da mi je odmor prijao! Za danas sam vam spremila rutinu pre skole. Nadam se da ce vam se dopasti, ostanite sa mnom!

- Prvo naravno dolazim u kupatilo. Pokupim kosu, tacnije vezem je i prvo sto uradim jeste to da operem zube sa Colgate pastom. Ovu pastu koristim vec duze vreme i zadovoljna sam njome.



- Zatim isprerem zube sa Optifresh tecnoscu za ispiranje zuba. Ovo sam ranije koristila, pa sam resila da ga koristim opet. I kao i pre prezadovoljna sam sa njom. Kupila sam je u Oriflame-u. (kako neocekivano sa moje strane, zar ne?)


- Imala sam prevelike probleme sa kozom. Tacnije, moja koza je masnog tipa sto je mene uzasno nerviralo! Dok nisam pronasla obvu krenu koja mi je dosta pomogla! Pre nje sam koristila mnogo krema, i sve mi trenutno stoje na polici.. Koristim samo ovu pa je nanosim odmah posle losiona za ciscenje lica (slika ispod). Inace, krema je takodje kupljena u Oriflame-u.



Ovaj losion nanosim pre kreme ali su se slike pogresno ubacile. Ovo sam skoro krenula da koristim i mogu reci da sam zadovoljna sa njime. Takodje je kupljen u Oriflame-u.


Posle sredjivanja lica se obucem i ocesljam. Knjige uvek pakujem uvece, tacnije posle ucenja tako da to ne moram da radim pre skole.


 - Od sminke prvo nanosim ovaj essence korektor u stiku. Za nekog je on previse suvm medjutim meni odgovara. Kupila sam ga u Liliju i kostao je oko 250 dinara. Za tu cenu je stvarno odlican.


- Zatim nanosim puder u kamenu da bih matirala lice. Njega stavljam u tankom sloju. Ovo je The One puder u kamenu i sasvim solidno obavlja svoj posao. Ne secam se njegove cene.



- Sto se tice senke. ne stavljam je previse za skoli jer smatram da ne treba. Stalno koristim ovu Essence Roses paletu koja je kupljena u Liliju. Kostala je oko 510 dinara. Koristim samo belu mat senku koju stavim samo ispod obrva.




Zatim maskara, o njoj sam vec pricala i izrazila svoje odusevljenje! I da, jos uvek je obozavam!




 - I dragi moji to je bilo!  A mi se cujemo uskoro!

Ljubim vas!



2 коментара:

  1. Jako interesantan post. Uzivam da citam postove bas na ovu temu i slicno, jer volim da saznam neciji nacin pripreme i naucim nesto tvoj. Moja rutina pre skole se dosta razlikuje od tvoje tako da je to doprinelo da jos vise uzivam u citanju ovog posta koji je sjajan.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши