среда, 8. март 2017.

New In - Avon

Dobar dan, kako ste? Kakvo je vreme kod vas? Kod mene je ovih dana kisa, uzas! Danas sam vam spremila jedan post koji do sada nisam radila. Resila sam da vam predstavim nove proizvode koje sam uzela. Ovo je prvi put da sam uzela neke proizvode iz Avon-a, do sada sma uvek uzimala proizvode iz Oriflame-a ali mama je dosla na predlog da uzmemo nesto iz Avona da vidimo kakvi su njihovi proizvodi, tako da cu vam uskoro pisati poredjenje odredjenih proizvoda. A sada, predjimo na post.

1. Narukvica.
- Ova narukvica nam je zapala za oko cim smo je videle! Posrebrena je i ima neki cirkon plave boje u sredini. Kostala je oko 500din. Nije skupa, a jako je lepa.




2. Avon True

-  Ovo je sredstvo za skidanje sminke. Nisam ga jos probala i ne znam kakav je, ali cim ga isprobam javicu vam.



3. Avon Senses sredstvo za tusiranje

- Miris mu je osvezavajuci, ne mogu da ga opisem, nisam dobra u opisivanju mirisa.




4. Avon True Mat karmin

- Iskreno nisam verovala da ce ovo cudo za 350din. biti totalno mat ali jeste.. Predivan je! Boja je nezna, i odlicna je za neke dnevne kombinacije. Pakovanje mu je elegantno i zaista sam odusevljena! Definitivno uzimam jos jedan!





5. Avon Naturačs sredstvo za ciscenje lica

- Ni ovo nisam probala ali cim probam javicu vam!



Ii to je to za danas, cujemo se sledeci put!



Kontakt:
instagram; marijamaja321
e-mail: maja007marija007@gmail.com

16 коментара:

  1. Predivan post draga Marija! Obozavam Avon tako da sam se bas obradovala kada sam videla ovaj post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Marija. Post je, stvarno, predivan. I sama sam ogroman ljubitelj avona. Što se tiče sredstva za uklanjanje šminke, lično, sa ovim nisam oduševljena. Bolje mi je ono na bazi ulja. Ali, zato, ove mat ruževe obožavam ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kad si vec to napomenula sinoc kada sam skidala sminu primetila sam da je masnije. Imam vec problema sa masnom kozom i primetila sam kad sam zavrsila, iako sam uradila negu lice, da mi je lice masnije. Tako da mi definitivno ne odgovara! Ali ruzevi su savrseni! <3

      Избриши
  3. Divan post, divne stvari. Ruž je u jako lijepoj nijansi, baš mi se dopada:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. март 2017. 06:18

    Ruževi od avona 'hrane' usne i zato su mi odlični! Doduše, ja bih uzela neku drugu nijansu za sebe. Pratim te, jako lijep blog. :)

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja inace vise volim tamnije ili nude nijanse ali sam resila da promenim, ali vec sam nasla nijasnu sledeceg! Nisam znala da hrane usne, hvala ti! <3

      Избриши
  5. Avon je jedan od mojih omiljenih brendova i smatram da ima jako dobre porizvode,osim proizvoda za skidanje šminke. Probala sam i ne odgovara mi, a šminka sa očiju se apsolutno sa njime ne može skinuti jer peku oči od njega. Sjajan post. ♥

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to nisam znala jer do sada nisam koristila ovaj brend sminke. Hvala ti, pogledacu tvoj blog! <3

      Избриши
  6. Odlican post! Cim isprobas odredjene stvari javi!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Divne stvarčice, sve mi se dopada! Zapratila sam i ja tebe! xx
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши