среда, 25. јануар 2017.

Tag

Dobar dan dragi moji! Kako ste? Dugujem vam jedno VELIKO izvinjenje zbog moje neaktivnosti koja traje oko 20-tak dana.. Ali izgubila sma meni jednu veoma dragu osobu i nisam bila u stanju da pisem, sad kad sam malo dosla sebi resila sam da pisem, iskreno se nadam da cete me razumeti i da mi necete zameriti.


- Za danas sam vam spremila Tag koji mi se cini jako zaminjivim i nadam se da ce vam se svideti. Iskreno, nemam blage veze kako se zove ali dobro...  I ubacila sam vam par slicica koje sam slikala ovih dana, tako da ne dodje do zabune, slike su moje. Dok sam slikala skontala sam koliko dobru kameru imam, pogotovo na prirodnoj svetlosti tako da cu od sada postavljati moje slike. A sada, predjimo na post.

 
1. Da li bi radije izasla rascupane kose, sa lepom sminkom ili sredjene kose bez sminke?
- Nemam nekih problema da napolje izlazim bez sminke, jer najcese i izlazim bez sminke. Iako jako volim sminku takodje volim i prirodan izgled tako da bih bez problema izasla sredjene kose bez sminke.

2. Da li bi radije bila bez obrva, ili trepavica?

- Okej, ovo je stvarno dobro pitanje. Ne mogu da zamislim sebe bez obrva ili bez trepavica i najradije ne bi ni birala, ali ako moram da izaberem onda biram bez trepavica...

3. Da moras da biras da kupujes samo u Mac-u ili Sephori do kraja zivota, sta bi izabrala?
- Nigde. Na ovo stvarno nemam odgovor jer u mom gradu nema tih radnji a ja kupujem u jednom butiku vec godinu dana jer ima super kvalitetnih stvari, a nisu ni skupe. U te dve radnje sam usla jednom kad sam bila u Bg-u.. Tako da nemogu da izaberem.



4.  Da li bi pre izasla sa previse rumenila ili previse pudera?- Uf.. Mislim da bih pre izasla sam previse rumenila.. Kontam da bih bila slicna crvenoj jabuci ali bolje i to nego previse pudere... Puder ni ne koristim, koristim BB kremu koja mi bas odgovara i prekriva super.. Tako da definitivno rumenilo.

5. Da li bi radije nosila bajkerski sorts ili Mc hamer pantalone?
- Nisam imala blage veze sta je to pa sam trazila slike i ne vidim sebe u tim szvarima.. Nista mi se ne svidja i nemam blage veze sta bih izabrala.. Mozda taj bajkerski sorts... Uf ne znam, hajde neka bude to.

6. Da li bi radije bila sa skroz narandzastom kozom ili normalnom ali sa velikim flekama na njoj?

- Mislim da ibih mogla oba.





7. Da li bi radije odustala od koriscenja cetka ili maskare?

- Od cetka. Sve znam da nanosim prstima, ali maskara je nesto sto bar ja mislim ne moze da se zameni necim drugim.

8. Da li bi radije odustala od youtube-a ili twitter-a?

- Od twittera, imam ga ali ga ne koristim...

9. Da li bi radije imala losu frizuru ili losu boju kose?

- Ovo je dobro pitanje.. Mislim da bih pre bila sa losom frizurom jer se frizura moze popraviti, ali boja kose ostaje duze vreme..


Ii to je bilo sve. Nadam se da vam se svideo post a mi se cujemo uskoro!

Ljubim vas!

Instagram; marijamaja321




5 коментара:

  1. Žao mi je zbog toga što se desilo, nadam se da si sada bolje i da je sada sve gotovo. Tag je prezanimljiv, kao i tvoji odgovori, uživala sam☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jojj draga , žao mi je zbog toga! <3
    Budi jaka! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши