субота, 19. август 2017.

New in - Avgust

Zdravo devojke! Danas sam resila da vam predstavim neke nove proizvode koje sam uzela! Kako ne bih duzila, ako vas  zanima nastavite da citate! Ljubim vas! 



1. Avon True puder 
  
- Ovaj puder sam uzela zato sto mi je ponestalo starog i definitino mi je bio potreban novi! Sobzirom da sada narucujemo i preko Avona, odlucila sam da probam neki njihov puder. Odlucila sam se za ovaj u nijasni - Cream. Proizvod sadrzi 30ml. Prekrivenost mu je srednja, imala sam pudere koji bolje prekrivaju, kada se nanese totalno je mat sto mi se svidja, nije tezak tako da se ne oseti kada se stavi na lice.




2. Golden Rose - bronzer 

- Ovo sam takodje narucila zato sto sam stari totalno potrosila, i sa sigurnoscu mogu reci da mi se ovaj vise svidja. Ovaj je u nijansi - Natural Peach. Kupljen je preko Oriflame kataloga. Lepo se nanosi i ne kruni se, tako da samim tim lepo stoji na kozi i daje joj zaista lep izgled. 



3. Coverstick -  essence 

- Ovaj korektor sam kupila i Liliju, i toliko puta sam pisala o njemu da mislim da vise nemam sta da kazem. 



4. Avon true - Lip gloss 

- U zadnje vreme sam kupovala dosta tamnije nijanske karmina, pa sam resila da uzmem nesto svetlije, za promenu. Odlucila sam se za Avon-ov lip gloss. Nijansa je - naturelly bare. Porizvod sadrzi 6ml. Cetkica je dobra i zaista se lepo nanosi. 




5. Seti se nase ljubavi - Vesna Dedic 

- " Roman Seti se nase ljubavi  je melahnolicni vodic kroz sudbine i emotivna prezivljavanja nekoliko razlicitih muskaraca i zena koji lutaju od osecaja da je sreca stvar sebicnosti do istine da vreme iscuri brzo i pretekne nas, pre nego sto smognemo snage da prevareni, ostavljeni, iznevereni i ponizeni krenemo dalje. "

Cula sam dosta preporuka o ovoj knjizi i resila sam da je uzmem i vidim zasto je vecina osoba u mom okuruzenju toliko opsednuta ovo knjigom, i na kraju sam i sama postala jedna od njih. Ovo je knjiga koju svaka zenska osoba treba da procita jer se sigurno svaka od nas u nekom trenutku osecala tako! 





7 коментара:

  1. Divne su sve stvari i najvažnije da si ti zadovoljna sa njima!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. Obožavu ovu Avon podlogu da je malo za reći. Od kako sam je isprobala postala mi je svakodnevni makeup proizvod.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme jako interesantne stvari! Zaista mi se dopadaju! Naravno, ja sam zaljubljenih u kozmetiku i smunku tako da sam se bas obradovala citanju ovog posta! I sama sam probala ovaj pduer i meni je sasvim korektan. Verujem da ce ti tek odlicno sluziti.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши