недеља, 27. август 2017.

AVON Clearskin black mineral mask

Zdravo i dobro dosli u novi post! Danas sam resila da vam napisem recenziju o novoj masci koju sam kupila.

Kao sto vidite rec je o masci iz Avona - black mineral mask od clearskin-a. Da budem iskrena do sada nisam probala ovu masku tako da se prvi put susrecem sa njom. Pakovanje mi se svidja, Izgleda, po mom misljenju sasvim lepo. Prozvod se nalati u tubi, i dobije sa 75ml. 



Maska je crne boje i kada se nanese i osusi prelazi u svetlo sivu boju. Potrebno je oko 10-15 minuta da se maska osusi i tada je spremna za skidanje. Kada se osusi na licu tj preko maske se cide kao crne tackice, tacnije mitiseri. Sto meni izgleda donkle cak zaminnjivo dok to posmatram. Maska zaista jako zateze lice. Ja imam masnu kozu tako da meni ova maska odgovara jer mi "skine" visak masnoce i isusi mi kozu. Kada je skinem imam neki cudan osecaj na kozi, ne znam kako bih to opisala.


Maska se skida vodom, ali malo teze. Ali kad je skinete videcete razliku na kozi, tacnije, ja je bar primetim.
Onaj ko ima masan tip koze ima sve preporuke od mene da uzme ovu masku. Sobzirom da maska isusuje lice nisam sigurna koliko je "pametno" da je koriste osobe koje imaju suvu kozu.


3 коментара:

  1. U posldnjih par dana sam procitala dosta recenzija na temu ovu maske, te sam se stvarno obradovala tvom postu, u zelji da cujem tvoje misljenje! Proizvod nisam probala ali mi izgleda jako interesantno! Odlican recju, jako mi se dopadaju fotografije.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши